tisdag 15 juni 2010

En sann Gudinna sjunger

Gudinnesång med Snatam Kaur Jag har just fått Snatam Kaurs Cd: Grace i min hand. Har bara hunnit lysna lite men det räckte för att känna att den är helt underbar. Vet att jag tipsat förut om henne men ville bara låta er som inte lyssnat till henne få ta del av denna härliga Gudinna och hennes sång. Det jag älskar med Snatam är att hon sjunger så hängivet med sån spirit och att hon dedikerar sitt liv till det andliga och använder sin gåva, att sjunga för att inspirera och sprida ljus i världen. Det känns när man lyssnar .. hon tar mig in lite djupare i min egen ande - närmare min inre Gudinna.

Att vara en ren kanal i skapandet
Det var denna kvalité jag älskade med Jennifer när hon sjöng i helgen. Det fanns inget självmedvetet fokus utan hon vara bara ett redskap för Gudinnan.. och det är Snatam med till 100% . Jag vet själv att ju mer vi kan vara rena kanaler för Gudinnans energi ju mer underbart är det att skapa...och ju mer av sant och äkta värde kan vi förmedla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig