fredag 25 juni 2010

Jag är bjuden på Midsommarfirande i Mundekulla


Ha en Underbar Midsommarhelg Alla Gudinnor
Vaknade redan före kl 6 i morse
men kände mig så pigg så det var lika bra att meditera en stund och sedan stiga upp.. ja i ärlighetens namn var det en massa funderingar och idéer runt kvinnofestivalen som hade flygit in i mitt huvud och som jag fick skriva ner. Det är mycket att tänka på inför Kvinnofestivalen även om jag har ett fint team runtomkring mig och veckan innan brukar Gudinnan viska en massa saker i mitt öra och ge mig nya idéer när det gäller vad jag kan hitta på för att förgylla festivalen ytterligare.

Vilken underbar Midsommar det verkar bli
Satte mig en stund i solen på trappan till det lilla huset ... med ängen full med blommor framför mig... vilken underbar Midsommarafton det verkar bli.. strålande sol från en klar himmel. Midsommar i Mundekulla är bara så helt rätt... hela stället passar bara sååå mycket att fira Midsommar på.

Vi ska dansa hela helgen ..
en massa olika slags cirkeldanser... det brukar bli så fint att mötas i dansen och underbart med alla härliga sånger och musik. Dessutom är jag lite fri denna helg då jag ju ska ha hand om Kvinnofestivalen nästa helg... men lite ansvar har jag ändå tagit för jag vill ju att det ska bli bra och att alla ska trivas... så lite får jag nog rycka in samt ska leda en skön morgonstund på söndag... men det känns som att jag är bjuden till midsommarfirande i Mundekulla .. Härligt.

Ha en underbar Midsommar du med ...Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig