onsdag 30 juni 2010

Ni är viktiga för Gudinnerummet!

Det känns roligare och mer meningsfullt att skriva
när jag vet att ni finns där och ger era kommentarer. Det är som att gå in i ett rum där det finns en massa kvinnor och det känns kul att dela med sig och inspirera varandra. Men när rummet är tomt då känns det ju inte lika meningsfullt att dela med sig... Ja det är ju sällan tomt för jag ser ju att det är många kvinnor och besöker varje dag, genom min räknare, men alla av er kanske inte inser att ni är viktiga och att era tankar och reflektioner är viktiga för mig... Så ni är viktiga för att Gudinnerummet ska blomstra och vara en plats där vi alla kan dela tankar och hämta inspiration. Då blir det levande...

Njuta av sommaren
Samtidigt är det ju så viktigt att vara ute nu och njuta av sommaren... så kanske både ni och jag kommer vistas lite mindre här under sommaren och det är ju bra att vi passar på att njuta av det vackra vädret när det är fint. Men när ni sen tittar in här så ge gärna en liten kommentar eller skriv ett hej att ni varit här... det är så kul att få... Tack alla ni som redan skriver lite då och då.. Det räcker ju oftast bara med att någon ger lite gensvar på ett inlägg för att det ska kännas meningsfullt att skriva... Visst skriver jag för min egen skull med och ibland är det fullt tillräckligt.. men ofta är det ju så kul när ni delar med er vad ni tänker och hur det jag skrivit berör er...det utvecklar även mig och mitt skrivande... We need each other... Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig