måndag 28 juni 2010

Fungerar det att ge kommentarer?

En väninna meddelade mig att hon inte längre kunde ge kommentarer.. det verkar som det blev ett lite nytt system när jag ändrade utseende på bloggen så nu undrar jag om det är fler som haft svårt med det eftersom det varit ovanligt tunt med kommentarer. Eller är det bara så att ni är ute och njuter av det helt ljuvliga sommarvädret.... Det hoppas jag ni gör och jag kommer nog inte skriva så mycket heller denna vecka då jag har fullt fokus just nu på att förbereda Kvinnofestivalen...

Meddela mig gärna om du inte kan ge kommentarer..
det är ju inte så lätt att meddela det här då så då får du gärna maila mig anne@mundekulla.se eller skicka ett meddelande i facebook... Jag provade själv lite och jag lyckades i alla fall skicka dem som anonym .. och sen kan man ju ändå skriva sitt namn i meddelandet. Ha en ljuvlig sommar och Njut.. men det gör ni säkert redan...

Nu har jag testat (lite senare)
När jag är inloggad är det bara att lägga in kommentaren.. verkar som jag har nåt googlekonto.. när jag inte är inloggad så är det antingen namn/webplats eller anonym jag kan skicka från... ja det funkar nog ändå .. Ni har det nog bara skönt och njuter av sommaren... det är bra...

2 kommentarer:

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig