torsdag 25 november 2010

Vinterkväll i Mundekulla

En upplyst vinterafton
Nu har det stillat sig och snön ligger som en skön ren vit pläd och plötsligt njuter jag av att det är vinter. Det var så vackert nu på kvällen då jag gick ner till Villa Solhem där det lyste i fönstren och vi fick god mat då Ola var här och lagade till konferensgäster och Peter spelade musik och hade musiktävling med gästerna och vi satt och myste där med tända ljus i en värmande och god gemenskap.

Så mysig kvällspromenad
Sedan gick jag den lilla vägen hem till gården och det var så vackert med ljus i alla fönster... och den rena vita snön som kändes så mjuk och fin.. ja här kan ni se.


Villa Solhem där vi åt en härlig middag och myste med musik





Ja så här mysigt kan det vara mitt ute i skogen en vanlig vinterkväll.

4 kommentarer:

  1. Ser riktigt Bullerbylikt ut .... :)

    SvaraRadera
  2. Ja och snart får du ju uppleva det Anita...för snön ligger säkert kvar till i morgon. Kram och välkommen

    SvaraRadera
  3. Gud, vad vackert! Jag vill också ha snö. Den är inte långt borta nu... så snart kanske : ).

    Kramar, Karina

    SvaraRadera
  4. Ja och nu är det ännu vackrare .. var ute en tur på skidor och tog lite bilder som jag kanske lägger in imorgon. kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig