torsdag 11 november 2010

Planering för Kvinnocirkeln del 2

Vaknade med utsikt över "havet"
Sov över hos en väninna och hade en så mysig kväll igår... vaknade i hennes fina lilla lägenhet och sitter här vid köksbordet nu med utsikt över Kalmarsund, just när dagen vaknar. Känns så härligt med utsikt över vatten.. väcker en känsla av frihet att kunna se långt.

Kvinnocirkeln Ledarutbildning del 2
Nu ska jag planera helgens kurs. Kommer hålla del 2 i Kvinnocirkeln Ledarutbildning. Ska bli mysigt att träffa alla kvinnorna igen. Det är så skönt och "hemma" när man har lärt känna varandra lite redan. Denna helg ser jag också fram emot då vi ska göra mycket kreativa saker som jag tycker är kul och upplyftande... som sjunga, skapa visionskartor, dansa, göra ceremonier samt förstås samtala i kvinnocirklarna... Skulle jag inte skriva så mycket i bloggen så beror det på att jag har fullt upp med kursen.

Är du intresserad så startat jag troligen en utbildning igen nästa höst. Meddela gärna intresse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig