måndag 29 november 2010

Vinter i Mundekulla

Lärdomer att smälta!
Nu fick det bli en lite vitare bild igen då det kändes som den stämde lite mer. Just nu har jag inte så mycket att skriva även om det hänt en del den senaste tiden... Det har varit mycket att ta ställning till den senaste veckan samt beslut som ska fattas... men jag har lärt mig viktiga saker och fått erfarenheter som kan vara mycket bra för framtiden... Jag ska dela lite mer vid ett senare tillfälle.

Lugnet är dock på väg igen
och jag ser nu fram emot en lite längre retreatperiod med besök av flera väner, det ska bli så mysigt och då vet jag att jag kommer få ny inspiration att skriva med för jag älskar ju verkligen att vara i Gudinnerummet och dela mina tankar med er och få höra era tankar... Varm kram från ett vacker och vintervitt Mundekulla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig