fredag 12 november 2010

Kvinnocirkeln Ledarutbildning del 2

Nu kommer de snart...
Alla 12 kvinnorna som ska vara med på den andra och sista delen av min "kvinnocirkel Ledar utbildning." Alltid lite pirrigt när alla kommer samtidigt som jag ser så mycket fram emot denna helg och att få umgås i cirklar, sjunga, dansa och göra kretiva saker, som det ska vara lite mer fokus på denna helg.

Så vi får se om det blir något skrivit i bloggen.. annars får ni ha det så gott i helgen och ta hand om er...November är en sån där helg när det känns så tillåtet att bara mysa, läsa, tända ljus m.m... så ha det riktigt skönt...Kram Anne

2 kommentarer:

  1. Ha en fin helg!

    Ps. Hur upplevde du gårdagens meditation?

    Jag tyckte mig känna stark välvilja inom mig själv, en kärlek som sträckte sig runt hela jorden.. :) från mitt hjärta och tillbaka igen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Ingrid..
    Vilken fin och vacker upplevelse du beskrev..... Jo jag upplevde det ljust och fint med ...och nu kom jag på att jag skulle ju fortsätta ikväll med.. ska göra det nu.. tack för påminnelsen.

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig