tisdag 2 november 2010

Nya undersidor och Viiiila!

Hej kära Gudinnor!
Nu har jag lagt in lite undersidor i bloggen här som du kanske ser. Ni som redan känner till mig och Mundekulla vet nog det mesta redan men tanken är att den som tittar in här och inte vet så mycket ska få lite information enkelt och lätt. Samtidigt kommer jag lägga upp kurser och evenemang här också om ni blir sugna att se vad som är på gång och vara med på något.

Äntligen lugnt och vilsamt
Just nu känner jag att det är så skönt med ett par veckor då det är relativt lugnt här i Mundekulla. Äntligen tid att vila och ta hand om mitt hem, rensa ut, städa upp men även bara mysa, vila , läsa, sitta vid brasan... samt även fundera på nästa år. Jag har känt länge att år 2011 vill jag känna mer frihet.. känna mig mer ledig och ge mer tid till vila och kreativitet. Därmed har jag ännu inte planerat in något evenemang helt säkert. Men troligen blir det en del ändå men ska vila och smälta allt först.. kram och ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Sidan är jätte bra Anne, jag tycker om att titta in här då o då när jag väl är på nätet..
    Förresten, hur är det med din fot? Hoppas bättre.
    Skönt det låter med lite lugn nu, det är du värd.
    För mig är det jätte viktigt att ha lika delar lugn som aktivitet..precis som du skriver att smälta o känna in..
    Allt har sin tid o det ska det få ha också..
    Njut av att bara vara!
    KRAM Mona M

    SvaraRadera
  2. Hej Mona.. kul att du gillar sidorna... Min fot är mycket bättre men hänger inte riktigt med ännu och behöver träna upp rörlighten mer.. ja det känns så skönt med vila nu och jag njuter av att hålla på med min musik.. KRAM till dej. Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig