fredag 2 oktober 2009

Gudinneskolan Torsdagen 2 oktober

Ja nu fortsätter vi... med temat Relationer.
Det är så spännande att upptäcka hur relationer förändras när vi själva förändras. När vi väljer att tänka goda tankar om andra så blir det enklare för dem att leva upp till det också.

Läs gärna igenom det ni har skrivit.
Jag skulle vilja rekommendera alla som har skrivit ned det som kommit till er i meditationerna och i mötet med er inre Gudinna - att nu läsa igenom det ni skrivit. Jag gjorde det själv i morse och kände att det var mycket givande och pekade i en tydlig riktning samt att det var mycket som jag kunde ha nytta av att läsa och ta till mig igen.

Handla och agera på det som som har kommit till dig.
Jag upplever att många kvinnor är mycket bra på att lyssna inåt men vi kan bli bättre på att agera på det som kommer till oss. Män å andra sidan kan ibland vara bättre på att agera men de skulle ha nytta av att först lyssna inåt innan de agerar. Självklart kan det variera...

Vi behöver sätta våra goda planer i verket
Så om det har kommit till dig goda idéer eller om Gudinnan har viskat något i ditt öra den seanste månaden så respektera det och ge dig tid att utveckla det nu. Det är ju då vi tar de verkliga stegen framåt. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig