onsdag 1 juli 2009

En morgon i Paradiset


Jag kände fortfarande den där härliga känslan av avslappning och närvaro i kroppen när jag vaknade samt en tillfredställelse över att allt blev så superbra på Kvinnofestivalen och att alla var så nöjda!! Jag gick ut barfota och började dagen i vårt förvildade jordgubbsland som ingen hunnit rensa i år och där det växer små jordgubbar söta som smultron.
Därefter gick jag ner bakom ladugården där jag brukar göra yoga på sommaren.

Det är en underbar vy där med utsikt över ängen och vår lilla sjö.



Där tog jag mig ett morgon dopp och simmade runt en stund och satte mig sedan och mediterade en stund vid sjön. Jag tror att vi alla kan skapa vår paradismiljö om vi bara tillåter oss att drömma och följa vår längtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig