söndag 15 januari 2012

Sunday Spirit Inspiration!

Nu har jag en hel dag själv att njuta av...
Jag älskar Söndagar och denna Söndag ska jag passa på att verkligen ge till mig själv. Jag har stängt av telefonen och ska snart stänga datorn med och ge mig tid att skriva, måla och njuta av mitt vackra "Gula rum"  Jag har äntligen börjat måla lite och mjukstartat med en Mandala. Det känns så kravlöst och enkelt och meditativt att sitta och mest fylla i färger och när jag inte målat på ett tag så känns det som ett bra sätt att komma igång så den är inte färdig ännu...




Vad skulle du Älska att göra idag?
Det är en bra fråga att ställa sig och även om du inte ens kan göra allt det du älskar så kan du njuta av att tänka på det och få inspiration av att tänka på det och helt säkert kan du göra något av det du älskar idag. Det vill jag uppmuntra dig till denna Söndag...

"Holyday" Heliga dag! 
Ja varför inte göra Söndag till din heliga dag som du ger dig själv att njuta av ... i alla fall så mycket du kan...och om du har familj eller partner så hitta på något fint med varandra.. men se gärna till att även få en egen stund... det är viktigt...och på den stunden kan du meditera, skapa, dra inspirationskort, skriva, njuta av att bara vara eller tusen andra saker som du Älskar!

Ha en Underbar Söndag!
Anne Solveig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig