måndag 16 januari 2012

Effortless...easy and fun!

Effortless Success!
Nu har jag lyssnat till Michael Neills CD "Effortless Sucsess"  som har mycket samma budskap som Abraham/Hicks. Ja jag tror de har rätt.. det är inte den tunga vägen med mycket hårt jobb som tar oss dit vi vill och hjälper oss att förverkliga våra mål... Ja säkert kan vi komma fram där också men det tar längre tid och är inte lika kul... Nej vi kan flyta med floden... börja här och nu och göra det vi tycker är kul och se vart det tar oss... Vi är ju redan på väg i den riktningen så varför göra motstånd... när det är mycket mer njutningsfullt att  flyta med i den riktning vi längtar till.

"When you get really clear and honest about what you want
everything in the universe inpires with you to help you get it"

Dessutom kan det ske mycket enklare och snabbare och på ett mer glädjefullt sätt än du kan tänka dig.

You got to let it be easier then you think
faster then you expect
and more fun then you can imagine!


Jag har börjat göra ännu mer det jag älskar.. igår målade jag och skrev på min nya bok och idag har jag suttit och skrivit ... Jag har äntligen känt att det är dags att flyta med floden ännu mer...och det känns så bra! Jag märker att när jag gör det jag älskar och njuter av så får jag mer inspiration och nya idéer och andra saker faller på plats av sig självt ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig