söndag 16 september 2012

Sunday Spirit Inspiration - Nu njuter jag av mitt liv!

Du kan skapa det liv du djupast längtar efter!
De senaste veckorna har jag känt mig så djupt tillfreds med mitt liv och min livssituation!
Jag vet att det beror på att jag under en längre tid har fokuserat på det liv jag lever nu.
Därmed vill jag bjuda in dig till att också fokusera mer på det du djupast innerst inne längtar till.
Av egen erfarenhet så vet jag att vissa situationer kan kännas omöjliga att förändra och hur mycket vi än längtar efter något så kan vi inte se hur det skulle kunna bli verklighet.

Du behöver inte veta hur det ska ske!
Det positiva som jag vill dela med mig är att du behöver inte veta hur det du djupast innerst inne vill ska bli verklighet. Det räcker med att du fokuserar och bygger upp den verklighet du längtar efter inom dig... När du gjort det så kommer Universums alla goda krafter samverka för att det du längtar efter ska bli verklighet - Om det är till det bästa för dig och alla andra... så ha tillit...

Kram Anne Soveig


Yes you can!

Jo du kan skapa det liv du vill leva...
Jo du kan välkomna en underbar kärleksrelation
Jo du kan syssla med det du älskar
Jo du kan leva på det du älskar
Jo du kan tjäna pengar på det du älskar
Jo du kan njuta av ditt liv
Jo du kan ge dig själv egen tid
Jo du kan förverkliga dina drömmar
Jo du kan leva i glädje

Jo du är värd det bästa liv du kan tänka dig
Jo du är värd en underbar kärleksfull relation
Jo du är värd att syssla med det du älskar
Jo du är värd att leva på det du älskar
Jo du är värd att tjäna pengar på det du älskar
Jo du är värd att njuta av ditt liv
Jo du är värd att ge dig själv egen tid
Jo du är värd att förverkliga dina drömmar
Jo du är värd att leva i glädje

Jo universum väntar på att du ska leva ditt liv fullt ut
Jo universum väntar på att du ska bjuda in kärlek
Jo universum väntar på att du ska ge av dina gåvor
Jo universum väntar på att du ska syssla med det du älskar
Jo universum väntar på att du ska värdesätta dig själv
Jo universum väntar på att du ska njuta av allt gott som finns
Jo universum väntar på att du ska njuta av vila och egen tid
Jo universum väntar på att du ska förverkliga dina drömmar
Jo universum väntar på att du ska leva i glädje.

Du är en underbar, unik varelse... världen har inte sett någon som dig förut..
Du har något alldeles speciellt att dela med dig som bara du kan ge....
Sätt igång nu... ha tillit till dej själv.. till livet.. till universum...
För du kan.. och du är värd det.. och Hela Universum väntar på dej.

Ha en underbar dag...och ett underbart liv.

Kram Anne Solveig

2 kommentarer:

  1. Tack -- den här tar jag med mig & kopierar någonstans där jag ser det ofta!!

    "Yes you can"-texten alltså:)

    Tack!

    SvaraRadera
  2. Vad bra Ingrid... Jättekul att höra.. bra idé ska nog skriva ut den själv. KRAM

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig