onsdag 19 september 2012

Ja du kan Skapa ditt Liv!

JA DU KAN... Skapa det liv du innerst inne längtar till!
Här delar jag med mig lite tankar från min egen resa i livet.. Hoppas det kan vara till glädje och inspiration. Jag vet av egen erfarenhet att vi kan skapa det liv vi längtar efter... Det handlar helt enkelt om vad vi väljer att fokusera på.

I can do it... i London
Nu i helgen åker jag och min käre man till London för att vara med på "I can do it"- med Louise L Hay, Wayne Dyer, Cheryl Richardsson och en massa andra fina och spännande personer.. Därmed vill jag redan nu passa på att inspirera och peppa er lite också omkring detta tema. Säkert har jag mer att dela med mig när jag kommer hem.

Ha ett underbart liv Kära Gudinna !
....och dela gärna med dig av dina tankar omkring detta ämne eller berätta om du hade glädje och nytta av den här lilla filmsnutten. Det är alltid kul när ni delar med er till mig..

Ps filmen fick fel proportioner.. har inte lärt mej allt det där med film ännu, men lägger ut den ändå.



KRAM Anne Solveig

4 kommentarer:

  1. Detta kom i rättan tid, din video påminner mig om den visdom som finns inom mig - som jag glömmer ibland. Om jag ser tillbaka på mitt liv, kan jag applicera tankens kraft väldigt mycket - så mycket att jag vill hålla föredrag och inspirera andra att göra samma sak! ;) Höll ett föredrag för min pojkvän igår, haha, där jag berättade om mina äventyr och tankens kraft, samt intention och manifestation, att jag själv blev väldigt inspirerad.. :)

    Vill också göra en video som du har gjort! Eller har gjort en del videos, men inte på samma ämne. :) Det är nog dags... att berätta om mina äventyr ;)

    Hihi...

    KRam! Tack!!

    SvaraRadera
  2. Underbart Ingrid! ja jag tycker absolut du ska spela in en video om detta och jag vill gärna se den.. säg till när den är klar... Ja visst är det kul att man kan bli inspirerad av sig själv:) Ja vi kan ju bara sätta oss rakt upp och ned och prata lite med varandra genom en video... det behöver ju inte vara superproffsigt.. har inspirerats av leonie att det kan vara lite mer enkelt.. Ja dela med dig dina äventyr... KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej Anne! Vad kul att se dig igen! Även det var via video denna gång!
    Jag kom just hem från London. Jag visste inte att Louise Hay skulle vara där!! Vilken miss!!
    Men det gör inget. Det blir kanske ett nytt tillfälle.
    Tack för den fina och inspirerande videon! Jag behöver höra sånt här igen och igen för att påminnas.
    Jättekul att du ska lägga upp fler inspelningar! Dem ser jag fram emot.
    Allt gott
    Elin

    SvaraRadera
  4. Hej Elin... ja det blir nog fler tillfällen.. och det var väldigt fint att se henne och lyssna till henne där.. och vad kul att du tyckte om min video... det blir jag sååå glad att höra. och härligt att du ser fram emot fler inspelningar.. då blir jag inspirerad till det. Varm kram

    ...och vad kul att vi sågs i somras på Gudinnekonferensen.. den gav mig sååå mycket. Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig