tisdag 11 september 2012

September och en Ny Gudinnebok!

Jag njuter att skriva
Vilka underbara varma sköna och soliga sensommardagar det har varit.... Njuter av ett lugnt och stilla Mundekulla och skriver på en ny bok om Gudinnan....Spännande att skriva och när det emellanåt flödar ner nya tankar och idéer försöker jag snabbt fånga dem.. Njuter av det kreativa flödet när det ges och det känns som jag skriver på något nytt som jag inte läst tidigare och ibland även nya banor som jag inte tänkt förut... Spännande.. blir upplyft av det.

Att skriva är en process som allt annat skapande!
Jag märker hur det blir mer flöde när jag ser mig själv som en författare och ägnar en hel del tid åt skrivandet.. då kommer det även idéer och gudinnelig inspiration när jag gör annat.. t.ex är ute och vandrar.... Kanske tänker Gudinna att hon menar allvar nu så vi skickar ner lite mer inspiration och information till henne:)...Ska bli spännande att se vart det tar vägen... Känns som Gudinnan är med mig...

Så här vackert var det en morgon när jag tittade ut genom fönstret på hästarna som går precis utanför i vår trädgård just nu.


 de små fölen och en mamma
 Häst i guldskimrande ljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig