fredag 21 september 2012

Nu åker vi till Louise Hay och Wayne Dyer!
Så kul att i verkligheten få se en av de personer som inspirerat mig så mycket - Louise Hay... samt en till person som betytt så mycket och inspirerat mej de senaste åren - Wayne Dyer.. och en massa andra fina härliga människor....


Louise L hay
är en helt fantastisk person... Nu 82 år och "still going strong"... Tänk så många människor som har ett mycket mer glädjefullt och rikt liv tack vare henne... så många människor som idag är friska tack vare henne... Louise du är en så underbar fantastisk förebild. Det ska bli så fint att nu även få se dej i verkligheten....
och Wayne Dyer... jag bara älskar dig och den djupa dedikation du har att ständigt växa och lära mer och sen så kärleksfullt dela med dig av det....

I Can Do It!
heter ju eventet i London som vi ska vara med på med ca 10 olika inspirerande härliga föredragshållare. Dessutom ska vi bo på ett mysigt hotell jättenära. Kul att dela detta med min kära make också så att vi båda kan få inspiration både när det gäller Mundekulla och vår kreativitet och allt det vi vill göra. Peter vill ju ge mer tid till sin musik.. och jag vill dela med mig av sång, musik, skriva, måla och erbjuda kurser och retreater.... och massor med annat... och Yes.. "I can do it"... and You can do it sweet sister!

"Love who you are and be very thankful for life"... Louise L Hay



Lvet är magiskt och vi kan det vi verkligen vill....

2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar den här videon! Tack för påminnelsen att se den igen. :) Och ta in hennes budskap igen... sommaren 2009 var min "start" och då såg jag detta ofta; och upplevde många mirakel just när jag bestämde mig för att förändra tankarna. :) Tack!

    Hoppas ni får underbart!!

    SvaraRadera
  2. Underbart att höra!... och hon var så inspirerande att se i verkligheten med.. ska berätta mer snarast..kram

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig