måndag 12 april 2010

Underbart.. det nya rummet fylls med Gudinnor!

Redan över 40 st Gudinnor
Jag hade inte kunnat tänka mig att Gudinnerummet skulle få så många medlemmar så snart på facebook... redan vid lunchtid var det uppe i 42 underbara Gudinnor... det värmer mitt hjärta och känns så fint att vi är många kvinnor som delar samma djupa längtan...

Gudinnerummet fortsätter som vanligt här.
Är du inte med i facebook vill jag bara säga att det kommer inte att bli någon skillnad i det ursprungliga Gudinnerumet. Jag fortsätter att skriva här som jag brukar och det är här jag kan dela lite dupare och längre inlägg med er.

Ni som går med i facebookgruppen
får gärna ge er till känna och berätta att ni kommer från Gudinnerummet i bloggen. Det känns fint för mig att veta och en trygghet att ni finns med mig i det nya rummet också. Antingen kan ni skriva på väggen i facebookrummet eller kanske meddela i kommentaren här. Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig