tisdag 27 april 2010

Kommentaren som försvann.

Skulle kolla kommentarerna men så försvann en bara när jag skulle lägga in den... vet inte om jag råkade trycka bort den... hann tyvärr inte läsa den ens.

Vill ni ska veta att jag alltid lägger in era kommentarer
och blir så gld för dem... så om din kommentar inte är med så är det för att du inte lyckades få in den... När man väl lärt sig är det enkelt att lägga in kommentarer.

Men du som jag nu ev lyckades trycka bort... skriv gärna igen... jag älskar ju era kommentarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig