torsdag 15 april 2010

Sprid allt gott...

Fick ett meddelande i morse som gjorde mig så glad... Det var Härliga Erica som skrivit boken om Raw Food som skrev och berättade att hon fått ett så fint mail av en kvinna som hade haft mycket värk och som nu var så tacksam för att Erica hade visat henne vägen genom att äta mer frukt och Raw food. På slutet skrev den här kvinnan ... att hon var så tacksam för att det fanns människor som Erica och så nämnde hon även av någon anledning att hon kände tacksamhet till "Anne i Mundekulla".... Kanske hade hon varit på en kurs hos mig och kände att vi båda hade betytt något i hennes liv... Jag blev så glad över att Erica förmedlade det vidare till mig... det betyder så mycket att veta att det jag ger kan leda till något fint för andra...

Vi behöver alla veta att vi betyder något
Det blev till ett litet ljus i mitt hjärta denna morgon... dels att denna kvinna tagit sig tid att skriva till Erica och dels att Erica sedan tagit sig tid att förmedla detta till mig... Jag tror vi alla behöver få höra att vi har något fint att ge och att vi betyder något för andra... så nästa gång du uppskattar någon.. säg det direkt till henne eller honom... och ni som läser den här bloggen är ju redan superproffs på att ge fin feedback det vet ju jag... kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig