tisdag 27 april 2010

Gudinnerummet finns nu även i facebook

Gudinnerummet har nu öppnat en filial i facebook.
Säkert vet en del av er det redan men för er som missat det vill jag berätta det. Självklart är ni varmt välkomna att var med där. När jag öppnade rummet kom det 80 Gudinnor första dygnet och sedan har det fortsatt att växa. Det kändes så fint att få så mycket positiv respons och värme av dem som hittade dit och jag vet att fler har hittat hit till bloggen också på det sättet.

Jag har lagt in en facebook knapp här
Är du inte med i facebook så är det enkelt att gå med. Är du med i facebook så hoppas jag det kan fungera nu att trycka på den blå f-ikonen här vid sidan för att komma direkt till Gudinnerummet i facebook. Meddela mig gärna om det fungerar.

Välkommen att dela med dig dina tankar
I facebook gruppen kan du även lägga in bilder eller tips och länkar till bra youtube-klipp m.m.

Till dej som endast är med här
Vill jag säga att jag är så glad att du är med i Gudinnerummet här i bloggen. Jag kommer fortsätta att skriva lite mer och djupare här då en blogg är mer ett forum för det... samt att jag känner mig lite mer trygg och hemma här då jag vet att ni som kommer in här regelbundet delar delar mycket av Gudinnerummets värderingar.

KRAM till ALLA... Anne Solveig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig