onsdag 11 maj 2011

Öland och Gudinneretreat!






Hej kära fina Gudinnor
Just nu förbereder jag för fullt vår Ayurvedahelg som börjar imorgon. Lisette har kommit och det ska bli så mysigt.. Efter det har jag mer ledig tid så då ser jag fram emot att dela lite tankar med er här igen samt berätta mer om Gudinneretreaten på Öland.... Har varit på Öland några dagar nu och njutit och det var såååå vackert.. så mycket som blommar.





Vandrade i nästan 4 timmar på Alvaret som jag älskar .. jag älskar de öppna vidderna här och känner stor frihet ..ljus och värme när jag går här.. Känns som Allt är möjligt!! och framför allt det som jag djupast vill!! Det vill jag ju att ni ska få uppleva med så min plan är att vi ska vandra delvis på Alvaret men även vara en hel del vid havet.


Ha en underbar ljuvlig helg! Jag antar att ni med är ute och njuter av allt gudomligt och vackert... Kram Anne


4 kommentarer:

  1. Så härligt det låter. Då får du ha en fin helg och så ska jag och de mina bege oss mot Öland över helgen. Då får jag också njuta av alvaret.

    SvaraRadera
  2. Har varit där ett par gånger och skådat fågel :) är lite avis, men är ju själv på grann-ön så borde inte klaga :) låter superhärligt med gudinneretreat... känner hur sköönt och avslappnande och samtidigt stärkande det skulle vara!

    Sol-kram
    Ingrid

    SvaraRadera
  3. Vad fint Pernilla... ja Öland är underbart.. jag åker nog dit i helgen igen med..var är det nu ni brukar hålla hus?

    SvaraRadera
  4. Kul att du gillar idén med Gudinneretreat Ingrid..skulle vara fint att äntligen få ses... ja nu ska jag snart skriva ner lite mer tankar om den...kram och ha en fin helg.. Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig