torsdag 26 maj 2011

Jag loggas ut när jag ska kommentera min egen blogg!

Är det någon mer som det strular för här i blogspot.
När jag googlar runt lite verkar det som fler har problem med att de loggas ur när de ska kommentera på sin egen sida. Är det någon mer som upplevet det problemet. Vet inte om det även strular när ni ska ge mig kommentarer. Meddela gärna i så fall så vet jag. Men om ni undrar varför ni inte ser en bild på mig längre när jag svarar er så är det för att jag inte kan vara inloggad när jag ska kommentera. Hoppas det rättar till sig.. kanske dags att gå över till worldpress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig