onsdag 30 mars 2011

Du är Gudinnans verk

Kära Gudinnor
Jag har börjat på ett äventyr... 40 veckors djupare träning i att vara den jag är fullt ut.. tänka nya bejakande tankar.. samt se på världen.. andra och mig själv med kärlek. Jag ska berätta mer efterhand men det känns mycket bra.. och ska bli spännande att se vad som sker. Jag har ju även länge haft en tanke om att själv erbjuda en djupare e-kurser som det här är.. så det känns även fint att ta del av hur det kan se ut och vad det kan ge. Denna kurs påminner mig igen om sanningen om mig själv och den jag är och dem ni är och att vi alla är älskade underbara Gudinnor. Den påminner mig om budskapet i ACIM som ju är:

"Du är Gudinnans verk
och hennes verk är fullkomligt älskat

och fullkomligt kärleksfullt
"

Jag tror att allt börjar med detta ... Vi har dock vår egen unika väg till att förstå det här mer och mer.. och jag tror att när vi ber om vägledning så får vi det... Varm kram och ha det riktigt gott.. och finn din unika väg. För det vi verkligen ber om och innerst inne vill ...det får vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig