onsdag 2 mars 2011

Affirmationer för lugn och tillit!

Stress is fear, säger Louise Hay
Visst är det tänkvärt. Nästa gång du känner dej stressad, ta en stund och inse att det handlar om rädsla.. och ta några djupa andetag och säg till dig själv att allt är väl.. allt är lugnt och att allt sker när det ska... och att du är helt trygg.

eller säg eller tänk: Allt är väl i min värld, som är en av Louise Hays affirmationer

Att lyssna till affirmationer
...är ett bra sätt att börja eller sluta dagen på. Jag lyssnar just nu en del på hennes senaste Cd "Stress-Free" som innehåller avslappnande tankar och positiva affiramtioner.. Du kan ladda ner den gratis genom att gå med i Louise Hays nyhetsbrev.

Klicka på länken här
.. lycka till, hoppas att den fungerar, jag har inte testat själv då jag redan har CD:n





"Hej Anne, Tack snälla du för detta med "stress free" av Louise Hay. Hon har en sådan lugnande stämma bl.a. Fick det hela att fungera genom att anmäla mig för hennes nyhetsbrev ikväll här. " Kram...Lotta

4 kommentarer:

  1. Åh tack så mycket för tipset, den ska jag ladda ner ;) Kram

    SvaraRadera
  2. "inse att det handlar om rädsla"
    avslappnande tanke :) våga tro, tillit... lita på... flödet. kärlekens energi tar över:)

    underbart

    ingrid

    SvaraRadera
  3. Ja visst Ingrid låta kärlekens energi ta över.. det känns fint.. tack Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig