onsdag 24 mars 2010

You matters to me!

-To love a person is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten...

Detta är en av de fina texterna på bildspelet nedan som Camilla A påminde mig om i sin kommentar... tack Camilla.

Idag har jag haft fullt fokus på min bok
som har tagit mycket längre tid än jag trott och snart... ska iväg till tryckeriet... om allt går väl .. i morgon!! .... håll tummarna.... Därmed visste jag inte riktigt vad jag skulle skriva här nu, men jag ville ändå titta in i Gudinnerummet. Men Camilla A och Ingrid hade varit här nyss och lämnat några fina meddelande, så tack för att ni hjälpte mig.

Ingrid tipsade mig om en så fin historia
som jag tror ni alla kan ha glädje av... så gå in och läs den... och ta till er... You matters ... to me... All of you beautiful, wise, loving Goddesses... Kram Anne

http://www.healyourlife.com/author-denise-marek/2010/01/wisdom/inspiration/who-matters-you

2 kommentarer:

  1. Camilla A sa...

    Håller tummarna så det knakar för din bok Anne! Det kommer gå jättebra!
    Längtar att få läsa den :) Vet ju att den kommer ingå som kurslitteratur i din kvinnocirkelledarutbildning Anne, men jag vet inte om jag kan vänta så länge :) Kan man beställa den innan dess tro...? Vore ju fantastiskt!

    Kram och lycka till med tryckningen och allt annat runtomkring!

    Camilla A

    SvaraRadera
  2. Jovisst kan man beställa den innan dess.. just nu vågar jag bara inte säga när... när det drar ut på tiden ... men snart vet jag nog.. kul att du är intresserad och den blir fiiin och har fått så mycket kärlek och omsorg redan av många fina medhjälpare... kram

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig