fredag 12 mars 2010

Something just left me


Ja min stig är ljus och underbar!
En tyngd har skakats loss från mina axlar, något jag trodde jag skulle göra har försvunnit och lämnat efter sig en skön avslappnad känsla. Kanske min väg är ännu mer ljus och underbar än jag kunnat tänka...

The way of the Godess in me
Walking with her in silence and beauty, just resting in my own being... without having to do anything... just resting and letting everything come to me... oh that feels so good.

Att vila i sitt eget varande
Så lite vi egentligen måste uträtta här på jorden och kanske ger vi mest när vi bara vilar i vårt eget varande, njuter av livet och är kärlek... Kanske vill hon att vi ska bara var lite mer och njuta av allt det vackra hon ger oss.

Jag behöver inget
I am in need of nothing but the truth. ACIM
Jag har mer och mer känt att jag inte vill delta i så mycket om sker, inte ge mig iväg på saker.. och nu tillåter jag mig att säga nej tack och bara vara hemma och jag älskar det, njuter av att få vila, dyka djupare i mig och bara vara. Jag har inte behov av att möta så många människor heller och jag har redan flera underbara änglar runtomkring mej här i Mundekulla.

Så skönt att kunna få säga nej
Så skönt att slippa det där jag tyckte att jag borde... så skönt att enkelt kunna välja det jag vill... vila här och nu... mer och mer... njuta av stunden... men det kommer andra tider med lite mer människor ... grupper m.m. men det är kul med... för de möten som sker i Mundekulla är givande och meningsfulla.

2 kommentarer:

  1. Väldigt vackert och insiktsfullt skrivet! Önskar jag kunde vara där en dag!

    SvaraRadera
  2. Tack Anna
    ... det kan du ... allt har sin tid... och det växlar nog för mig med.. men just nu känns det så..kram och tack för din fina feedback. Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig