söndag 13 december 2009

Tänk vad vi kan hjälpa varandra

Vad vi kan ge varandra mycket
Jag har verkligen funderat på några saker nu i ett par veckor utan att kunna klart komma fram till hur jag ska göra. Känns som att det handlar om en djupare förändring. Det kändes som att jag hade fastnat och att jag måste besluta det här helt själv utan stöd av andra... men när jag verkligen delade med mig och förklarade så kunde kvinnorna i min cirkel stödja mej så bra i det jag redan kände ... Så nu känns det som en tyngd har lyfts från mina axlar och att jag är redo att gå vidare med det jag funderade på vilket var knutet mycket till boken jag håller på med... Underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig