fredag 4 december 2009

Retreat kvinnors andlighet

Nu har retreaten börjat och vi har haft en så mysig eftermiddag med samtal om kvinnors andlighet framför brasan och med avslutande avslappning och meditation framför ett vackert Gudinnealtare vi har gjort iordning. Nu ska jag lägga mig så jag hinner inte skriva så mycket mer...

Lite strul med datorer och uppkoppling
Idag har jag haft strul med datorer och uppkoppling hela dagen. Det känns som att budskapet jag slutligen tagit till mig är att vila lite från datorn. Men om jag inte skulle skriva på några dagar nu så kan det bero på att uppkopplingen till internet inte fungerar... eller kanske är det änglarna som vill ge mig lite vila från datorn... men Gudinnerummet lyckades jag ta mig in i i alla fall nu i kväll fast det inte har gått att komma ut på nätet hela dagen... så det gillar de nog.... Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig