fredag 25 december 2009

Mysigt julfirande i Mundekulla

Det blev en mysig Jul-Retreat
Nu har vi haft en mysig julretreatet med en liten grupp trevliga nya vänner här i Mundekulla. I början är det ju alltid lite trevande men efter någott dygn så var vi en ny familj som hade mycket spännande tankar att dela med varandra och som alla njöt av vegetariskt mat...(tror jag i alla fall). Vi spelade julklappsspel med lek och skratt... vi satt vid brasan och hade samtalscirkel, sjöng julsånger och jag ledde avslappning samt meditaitonsstunder... Det blev mycket fint och vi kände oss alla nöjda med denna jul... så det får nog blir fler jular som vi själva skapar på det sätt vi vill...

Jag har fått ny inspiration
av alla fina samtal och jag har lärt mig nya saker som finns med mig nu inför det nya året... tänk att det finns så mycket fina och trevliga människor och att de kommer hit till Mundekulla.

GOD fortsättning på JULEN
igen på er och imorgon ska jag resa och hälsa på min mamma, systrar, syskonbarn och lite vänner.... Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig