söndag 3 maj 2009

Gudinnan Camilla

Camilla min kära själssyster, "andliga dotter" och väninna är en sann Gudinna och en förebild för alla unga kvinnor. Hon hade modet att uttrycka sin kärlek och uppskattning till den man hon älskade inte bara en utan flera gånger. Han förstod och hans kärlek vaknade med. De litade till kärleken och följde sina hjärtan. Två månader senare var ett väntat och mycket älskat kärleksbarn på väg. Tänk att få gifta sig och få barn när kärleken är ny och ljuvlig. Camilla har alltid haft modet att gå sin egen väg i livet och lita till det som är rätt för henne. Hon lyssnar till sitt hjärta och vågar strunta i redan upptrampade vägar och istället gå de små vackra stigar som hennes hjärta leder henne till. Camilla är även en underbar sångerska och en fantastisk konstnärinna, vars konst jag visat tidigare på bloggen. Hon skapar hela tiden sitt liv genom att måla och skriva ned sina önskningar och nu har hon därmed kunnat välkomna en underbar man, värd hennes kärlek. Eftersom hon älskar naturen var det självklart att ceremonin skulle ske mitt ute i den vackra natur och på den plats där hon träffade sin prins. Solen lyste på dem, fåglarna sjöng och hela naturen bejakade deras kärlek. Idag ger jag en hyllning till dig Gudinnan Camilla. Kram Anne

8 kommentarer:

  1. Blessings Camilla, What a powerful journey you are on, sister. There's a big part of me that want to be there too! You will be a wonderful mother, loving and intelligent. And that lucky guy! Blessings to you both, with so very much love and aloha,
    Diane

    SvaraRadera
  2. Hej Anne

    hälsa Camilla så jättemycket från mig... Vad fin hon är på foto och festen verkar vara underbar!

    Jag fick en jättefin höggravid gudinna utan huvud (kroppens visdom) av Nina (som hon gjort i lera) när jag väntade, det känns som den ska vandra runt till den nästväntande i vårt kvionnonätverk... När ska Camillas bäbis komma? Sen Lisettes - och Camilla här i Skåne förre Lisette.. Och Lasse säger att en liten snöflinga sitter ovanför vår familj och väntar oxå... Smile. Just nu är jag buzy woman och har inte tid med en bäbis, det är ett sådant stort projekt. Imorgon bitti ska vi på dagiskonferens om vår busige son, med rektor och personal, helt otroligt, du vet hur stark Hampus är. Och underbar.

    Ha det underbart!

    Stor kram Erika

    SvaraRadera
  3. Aloha Diane!!

    Thnak u for your support....I feel blessed to have all these gifts come to me all at once this year..new man..new home..a baby!!
    Hope you are singing and loving life!!
    Hugs
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Heeejsan Erika!!
    Tack för dina fina ord..vi hade en underbar fest...på vackra Mundekulla...och snart kommer bebisen....är så tacksam för livet!!
    hoppas du njuter av våren och allt som sprudlar!!!

    SvaraRadera
  5. Ååh vilken gudinna! Grattis Camilla och Kalle!

    SvaraRadera
  6. Åh! Så vacker camilla var!
    Hörde att det var en fin kärlekcermoni.

    Grattis Camilla & Kalle!
    All lycka till er.

    Massa kramar från Sofia

    SvaraRadera
  7. Hej Anne och Camilla!

    Jag blri glad och rörd till tårar när jag läser Annes kärleksförklaringar till Camilla och när jag läser om bröllopet och ser de vackra fotona. Nu njuter jag av att ha Camilla och Kalle nära mig i samma by. Mat med kärlek i fick jag och fem barn glädjen att äta i förrgår då Camilla och Kalle bjöd. Och jag ser fram emot att möta det nya livet som kommer att födas till jorden endera dagen.
    Det bästa till dig, syster Senegal, önskar jag. Och varmt välkommen hit, syster Stjärnsund!

    Ylva

    SvaraRadera
  8. Hej kära Ylva ! Kul att du har tittat in i Gudinnerummet. Det var verkligen så fint att möta er i Senegal förra året och det förgyllde mycket min upplelvelse där. Vad fint att ni tar hand så väl om Camilla där uppe. Hörde att du och Carina varit över en dag och gett presenter, massage m.m. Det lät så fint och jag förstod att Camilla vara så tacksam för det. Jo jag får nog ta mig upp till Stjärnsund så småningom och då vore det jättekul att träffa er med. Stor kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig