lördag 4 april 2009

Strö ut positiva tankar

Jag har en positiv almanacka som jag beställt av Louise L Hay. Den står väl synlig vid min dator och ger mig daglig positiv inspiration. Idag står det så här:
"I sprinkle positive affirmations throughout my day, and they keep my inner smile going."
Ungefär:
"Jag strör ut positiva tankar (affirmationer) genom dagen och de får mig att hålla ett inre leende"
Så kanske vi ska prova idag att med jämna mellanrum tänka positiva tankar om oss själva, varandra och livet och se hur det känns och vad som sker. Vädret är ju definitivt på gott humör här och jag och Peter ska ut på en cykeltur och njuta av våren.... vilket ska bli härligt.
Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig