tisdag 28 april 2009

En Paradisäng













Sista dagen på Öland var jag och Camilla i Albrunna lund på södra Öland och såg på Våradonisen som blommade så vackert gula. För att komma till ängen där de fanns fick man gå genom en paradisisk stig fylld av gulsippor, blåsippor och vitsippor. Väl framme i lunden lyste de gula vackra våradonisen emot oss och vi slog oss ned och njöt av stillheten och lugnt på denna vackra Paradisäng.













Här sitter jag och njuter av blommorna.












Camilla med sin bäbis ! i magen.. härligt...

4 kommentarer:

  1. Hej Anne! Så härligt att ha ett sånt ställe som du har på öland att åka till och koppla av,särskilt nu när alla blommor börja komma! Måste berätta att jag hållt min första cirkel nu äntligen.(Det har jag tänkt ända sedan aug 2007 men skjutit upp och skjutit upp)
    Ha det gott i vårvärmen! Och vi ses ju på lördag! Kram! Maria

    SvaraRadera
  2. Härligt Maria !
    Vad kul att du kommit igång med cirkeln. Jag är säker på att den kommer att ge både dej och de andra massor så fortsätt. Kram Anne och vi ses snart...

    SvaraRadera
  3. Hej Anne! Vilken fin sida du har! Har letat länge eter en sådan och skall börja läsa den med stor behållning!

    SvaraRadera
  4. Åhhh tack Anna vad glad jag blir... Varmt välkommen till Gudinnerummet och känn dej som hemma.

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig