fredag 24 april 2009

Ett soligt Öland och Nässelsoppa

En liten hälsning bara från ett soligt Öland där jag befinner mig några dagar för att göra min bokföring samt vila och njuta. Jag hinner med båda delar riktigt fint... Igår gjorde jag Nässelsoppa och satt ute i trädgården och njöt av den. Det är så gott och varje vår när jag äter det känns det som att det är något som kroppen verkligen behöver. Jag kan riktigt känna hur en värme sprider sig ut i hela kroppen.. Kanske är det alla mineraler och småämnen som vår kost idag ofta saknar.. Prova får du se... Nu ska jag iväg till min ekofrisör och klippa mig samt få huvudmassage - det är helt underbart !! Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig