fredag 23 december 2011

Julkalendern dag 23

Gudinnor har mycket att fixa innan julen!
Jag antar att ni haft det fullt upp de senaste dagarna då det verkat lite tomt här i Gudinnerummet. Jag har själv haft mycket och inte hunnit vara här så lång stund men nu börjar det lugna ner sig. Jag vet att flera av er också har rest iväg... och hoppas ni har det fint där ni är. Jag hade som sagt en underbar fm i går i Kosta Spa... Spa är verkligen ett sätt för oss Gudinnor att ta hand om oss och ge oss själva kärlek. Ofta kostar det inte så mycket med bara inträde till de flesta Spa och därmed kan man nog få en heldag på ett Spa för ett mycket bra pris...Så ge er själva det ..kanske i mellandagaran...speciellt om ni råkar ha ett Spa i närheten.

Nu är vi klara med Julsången som jag skrivit i år!
Lyssna gärna med hörlurar eller högtalare om du har. Självklart tycker jag att allt kan bli ännu bättre... men nu får det duga...Kram!


Dagens lucka är inte öppningsbar
men innehåller sången nedan!

Välkommen hem- en julhälsning! by AnneSolveig

2 kommentarer:

  1. Vad kan jag säga Anne...så vackert, musik, text och sång.julefrid. kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Varmt tack Pernilla.. värmer att få så fin feedback...Kram

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig