fredag 16 december 2011

Julkalendern dag 16!

Ge mig tid att vila.
Igår drog jag ett inspirationskort inför nästa år och gissa vad jag fick...

"Contemplation Time" 
Spend time alone, meditating upon what you truly desire"

Det kunde inte kännas mer rätt.. precis vad jag tänkt mig att i början av året resa iväg till en plats där jag kan vara med mig själv, vila, meditera, vandra i naturen samt skriva och det får även gärna vara en vacker strand att vandra på som det var på kortet.

Gudinneretreat i februari!
Jag har även längtat efter att spendera en längre tid i en "sistercommunity" - en längre kvinnoretreat med vila, meditation, stillhet, feminin andlighet, kvinnocirklar men även sång, dans och kreativitet för den som vill... Nu ska det bli verklighet!

I dagens lucka kan du vinna!
ett rabatt kort på 500:- till denna aktivitet
Skriv en kommentar varför du skulle vilja vara med...
och om du sedan väljer att vara det så får du 500:- rabatt.

Ikväll eller senast imorgon meddelar jag alla vinnare i Julkalendern ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig