torsdag 16 december 2010

Spegel spegel på väggen där...

En ny vana som ger gläjde och en fin känsla!
Ja nu har jag börjat att säga snälla saker till mig själv i spegeln... Jag tror det är på väg att bli en ny vana som efter ett tag sitter där helt enkelt... Det känns i alla fall väldigt fint varje gång jag gör det. Vi behöver vara mer uppmärksamma på vad vi säger och tänker om oss själva och livet.. Vi behöver komma in i en vana att tänka positiva bejakande tankar hela tiden... Det skulle förändra livet sååå mycket.

Bejaka din inre Gudinna - Kvinnocirkel på gång i Malmö
Vill även tipsa om en härlig kvinnocirkel som startar i februari och har en prova på dag i januari. Det är fina, visa, kloka lustfyllda Charlotte Rudenstam som håller i den. Hon gick min utbildning i höstas och är sedan tidigare en van kursledare. Det känns som en härlig och bejakande kvinnoocirkel! Vill även påminna om de andra fina Gudinnorna som startar cirklar i Norrköping, Trosa och Mariestad- Kinnekulletrakten. De har alla mycket att ge och jag vet att deras cirklar kommer bli så fina. Läs mer om Chalottes Kvinno - Gudinnecirkel, samt läs om de som bjuder in till cirklar under fliken Kvinnocirkel här i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig