torsdag 25 februari 2010

Torsdag är min dag

Visst är det underbart
Jag har gjort torsdagen till min dag här i Mundekulla. När jag vaknar på morgonen vet jag att jag inte behöver göra något annat än det jag själv väljer. Det känns så bra och jag behöver inte passa några tider heller. Oftast blir det att jag fokuserar på mina egna kreativa projekt för att det är roligt.

Idag började dagen med yoga
sedan har jag använt en stor del av dagen till att korrekturläsa min bok en sista gång innan tryckningen. Jag har ju även varit i Gudinnerummet ganska mycket som ni märker och nu ska jag ha en kvinnocirkel med Mona och Helena i Relaxen, det ska bli så skönt.

Kanske kan du med ha en egen dag
eller i alla fall en stund som är helt din egen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig