fredag 4 januari 2013

Städa för att Gudinnan inom dig ska trivas!

Städning till Gudinnemusik!
Idag har jag Städat... lite mer ordentligt... Det har känts fint och jag har samtidigt lyssnat på jättefin Gudinnemusik av Helena Soluna "Invocation" (som tyvärr inte verkar finnas att beställa) och av Anique Radiant Heart. "The Priestess" (hittade inte just denna CD ) men gå in här kan du höra mycket fina Gudinnesånger. Jag känner mig så nöjd nu och det känns så fint och trivsamt och jag njuter av mitt hem. Jag tror det är så viktigt att städa ur det gamla ... och att ha det rent och fint runtomkring oss. Jag vet och har erfarenhet av att det påverkar oss mycket mer än vad vi tror.


Så ett tips i det nya året är att Städa!
Städa ur det gamla... se till att det finns många fräscha rena ytor utan en massa småplock i ditt liv... för jag tror verkligen att vårt hem speglar oss själva. När det är fint och rent runtomkring oss då känns det även mer vilsamt och rent inuti och därmed blir det mycket enklare att få energi, inspiration och nya idéer...

Ett hem som speglar den Gudinna du är!
Detta år tänker jag städa ur Rejält! Jag vill bara ha det runtomkring mig som speglar min inre Gudinna... och det vill jag rekommendera dej med till... Se på dina grjejer, kläder, böcker, Cd m.m. och känn efter hur det känns när du tänker på dem.. Är det här kläder, böcker, musik m.m. för den Gudinna du är nu eller vill vara?? Om inte skänk bort, sälj eller släng... Du kommer må så mycket bättre och det kommer bli så mycket enklare för det nya att komma in i ditt liv.

Älskar mitt Gula rum!
Jag ser framför mig ett hem som är rent och fint och med endast det jag gillar och njuter av... Mitt gula rum är redan väldigt fint och jag njuter verkligen av det mycket... med vackra bilder och bonader på väggarna, en massa Gudinnestatyetter, fina kuddar, mysiga sittplatser m.m. Ljus och en Öppen spis... Nu ska jag bara ta tag i lite mer saker som finns där som kan rensas ut.

Ha det Gott!

Kram Anne Solveig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig