torsdag 3 januari 2013

Gudinneretreaten 14 dagar febr - mars!

Jag fokuserar på Gudinneretreaten !
Idag har jag haft fokus på Gudinneretreaten... Jag inser att vi är redan en lagom stor Kvinnogemenskap... och ett jättefint gäng med medhjälpare....vilket känns så fint!!! och kul!!!  det var ju så fint och gav mig många djupa fina upplevelse och insikter att vila i kvinnogemenskapen och stillheten förra året så det ser jag så mycket fram emot igen.... Vill du vara med så finns det lite mer utrymme att släppa in några.... så kika in här om du är sugen... dessutom är den även i år till ett mycket bra pris.

Ha en fin em - kväll

Varm Kram Anne Solveig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig