måndag 22 juni 2009

Änglarna har landat


Jag fick ett mail häromveckan av en kär väninna. -Vill du har änglar på besök så kan jag skicka några, skrev hon. Vem kan tacka nej till det... De skulle anlända den 22 juni - idag alltså så nu har vi ( jag och kvinnorna som är här i Mundekulla) välkomnat dem med en mycket fin ceremoni och en fridfull känsla spred sig i hela rummet där ljusen fortfarande brinner när jag nu sitter och skriver. Det känns så mysigt att gå och lägga sig medveten om änglarnas närvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig