tisdag 10 december 2013

Jo det blev en så fin och njutningsfyllld dag!

Hej ni fina Gudinnor!
Igår eftermiddag hade jag nästan beslutat att lägga ned kalendern...  fick en känsla av att kanske nästan ingen läser den ändå och kanske är det inte meningsfullt just nu att skriva..... Men så kom jag hem och hade fått några fina jättefina kommentarer av er och det räckte för att jag skulle känna att det är meningsfullt och kul att dela med mig ett tag till...  och i morse hittade jag två till så nu är får Julkalendern fortsätta att leva vidare ett tag till...

Jo det var faktiskt jättemysigt igår...
Det var så att en fin vän och musiker fyllde 60 och hade bjudit dit oss... det var bara jag, Peter och hans dotter och hennes kille... men vi hade det så mysigt och trevligt och mycket att prata om och jag märkte hur skönt det är att mötas på ett spa där alla är avslappnade och närvarande... Dessutom var det ju väldigt skönt och fint där.... Kosta spa är vackert m,ed mycket glas och bland annat underbart vacker glaskonst i bassängen som jag kunde se ner på när jag simmade. Sen satt vi länge i ett varmt bad utomhus... så mysigt .. vi slängde oss till och med i snön och sen tillbaka till det varma vattnet.

Jag kände mig verkligen så nöjd och avslappnad och även skön i kroppen... dessutom fick jag en behandling och en massa goda råd av massören... hur jag kan ta hand om min kropp... så när jag kom hem kände jag mig så nöjd med denna dag..

Dessutom fick jag inspiration 
...och den vill jag dela med er...
fortsättning följer i eftermiddag och en ny lucka då jag måste iväg en stund nu :)

Kram Anne Solveig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig