torsdag 19 december 2013

Att lyssna till inre budskap och till kroppens budskap!

Att kommunicera med det  det gudinneliga.
Jag tror att vi  egentligen lever mycket  nära det  andliga.... ja  vi är ju andevarelser... så  att kommunicera med den delen av oss borde vara mycket naturligt. Det kan ju  ske på flera olika sätt... Dels kan  vi lyssna inåt till oss själva...Gudinnan inom oss...dels kan vi kommunicera med den kärleksfulla kraften som finns både inom oss och runtomkring oss som vi kanske kallar Gud eller Gudinnan och så kan vi be om vägledning och hjälp av änglarna...

Var och en av oss kan välja sitt sätt att ha denna kommunikation på men vi  behöver den eftersom den tar oss hem till dem vi är och varsamt guidar oss genom livet....

Den senaste tiden har även min kropp gett mig tydlig vägledning
...i att stänga ner datorn.... och till och med datorerna strular och det  funkar inte... så därmed får vi se hur det blir  med Julkalendern... Ibland  behöver vi ändra våra planer i livet... och det känns mycket viktigt att lyssna till kroppens budskap...

Jag tar paus nu...
Jag tar paus  några dagar nu, därmed....... Tills dess..ha det så bra och lyssna till dina inre budskap eller det som änglarna viskar samt inte minst lyssna till din kropp... NU ska jag njuta av ett varmt skönt bad.

KRAM Anne Solveig

Lyssna till dig själv
eller be en ängel om vägledning och var sen öppen för att den kan komma på en mängd  olika  sätt...genom radio, tv, en vän, en bok, en  sång, en ingivelse att  göra  något speciellt, ett  änglakort m.m.

KRAM Anne Solveig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig