lördag 7 december 2013

Imorgon börjar Julkalendern i Gudinnerummet!


Bättre sent än inte alls!
Det har varit mycket att fokusera på ett tag men de senaste dagarna har jag funderat på och även fått frågan om en Julkalender...  och jag har känt att det vore fint att ha en Julkalender i år igen här i Gudinnerummet!
Ett speciellt tema har kommit till mig från flera olika håll som om Gudinnan tyckte att det här temat ska vi fokusera på nu...

I min fina kalender av Louise L Hay
står det så här för december månad:

"I let this last month of the year
be a gift of love and joy
that I share with the world.
After all, the love, gratitude,
and thankfulness I give out 
will always return to me multiplied."

Louise L Hay


...  Så imorgon startar vi... Hoppas ni ska uppskatta den och temat som jag valt handlar en hel del om de som står lite om längst upp här...  Det brukar vara så mysigt att följas åt så här i Juletid.
Varm Kram Anne Solveig

2 kommentarer:

  1. Åhhhh så mysigt .... i år igen!! :-)
    Nyfiken som ett barn kommer jag kika in och öppna luckorna, dag för dag ... <3
    Tack för du vill ta dig tid till att dela detta myspysiga i juletid!
    Kraaaamar Anita

    SvaraRadera
  2. Åhh tack Anita för din entusiasm... blev så glad att mötas av den när jag nu tittade in här... då blir jag med entusiastisk som ett barn :) att skapa detta... Kraaam till dej med!

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig