söndag 20 oktober 2013

Ett budskap i drömmen!

Kära Gudinnor!
Innan jag lade mig igår sände jag ut en stark önskan om vägledning  i en viss sak som kändes mycket viktig för mig. I drömmen såg jag sen ett kort där det stod en tydlig mening som helt klart kändes som svaret. När jag lyssnade inåt i morse kände jag även att det är viktigt att släppa vissa situationer i mitt liv, samt att ge mig själv det jag verkligen behöver i den fas jag är i just nu i livet.

Vi är alla olika och vi har olika behov!
Det är så lätt att tro att vi borde vara som andra i vår omgivning och kunna leva som dem.... Jag inser igen att jag är en sensitiv och mycket inkännande individ vilket är en tillgång när det gäller att måla, sjunga, skriva och arbeta med människor men vilket också kan innebära att jag behöver mycket egen tid att smälta det som sker och att vila och hämta balansen i mig själv. Jag kunde se idag att det är dags att lyssna inåt mer till det jag verkligen vill... inte det som jag tycker att jag borde... att verkligen känna efter hur jag vill leva just nu utifrån den jag är, både när det gäller mina unika gåvor men även mina djupare behov.


"If you need more faith and beleif
ask us to help you, and you will feel 
a shift very soon"

Ja så stod det på det änglakort jag läste idag.... det är fint att kunna be om hjälp och det är spännande att upptäcka att vi faktiskt får svar när vi verkligen behöver det... Dessutom lyssnade jag på en DVD senare idag där samma mening kom upp igen och gav mig lite mer förståelse för budskapet.

KRAM Anne Solveig

1 kommentar:

  1. Fina anne!
    Ja att be om vägledning inom ngt område är ett kanonbra sätt att komma vidare på. Jag gör det emellanåt och får alltid rådgivning i drömmarna.
    Kram på dig! :)

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig