onsdag 22 augusti 2012

Musikfestivalen - En magisk helg!

Mundekulla Musikfestival!
Den hör helgen har varit magisk!!! ja jag säger bara som de flesta andra... den härMusikfestivalen var bara sååå mycket kärlek, värme, glädje, öppenhet,även tårar,  inspiration, djupt berörande musik, jättefina artister, underbart väder, underbar mat... Jag har njutit så av att bara vara i den hör miljön och med alla härliga människor... Thomas Di leva har varit här.. så mysigt att lyssna till honom i en mer nära uppträdande och med en vardagsrumskänsla..... och Dan Reed som jag inte hade en aning om innan men som berörde och inspirerade både mig och de flesta andra så starkt... han var en så fin person..

 Thomas di leva är alltid bra... tänk att han har stått så länge i sitt kärleksbudskap.....

 Dan Reed... var fantastisk både som människa och artist... berörde verkligen på djupet


Varje morgon har inletts med att Peter och hans fina musiker-team har spelat på ängen 
och vi har sjungit och dansat och mött varandra...så fint

Det finns så mycket mer att berätta men det får räcka så här nu...
Jag är i alla fall alldeles uppfylld och det verkar som alla andra som var här är det med!
Varmt välkommen nästa år.. har du möjligt så kan jag bara varmt varmt rekommendera det!

Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig