söndag 25 juli 2010

Skapa o Måla ditt Liv- Utställning 2010

Konstutställning från Skapa o Måla ditt Liv 2010
Vi målade vår inre Gudinna.. relationer...våra visioner.. m.m. och lekte med färger och former och målade det vi fick inspiration på i stunden...


Liten utställning från Skapa o Måla ditt liv 2010


Rummet fylls mer och mer av kreativitet

Målning av Tina Hammarstrand

Målning av Anna Daneberga


Målning av Ingegerd

Målning av Tina - en färgstark Gudinna


Målning av Åsa Betts


Målning av Gunilla (akvarell)


Visionsmålning av Tina

Min inre Gudinna.. just nu..ren, ljus, lätt..

4 kommentarer:

  1. Så vackra alla målningarna är glada positiva färger har ni fångat.

    Nästan så jag blir sugen på att prova mig på att måla själv

    SvaraRadera
  2. Ja gör det Anki... Alla Kan Måla och det viktigaste är att ha kul.. vara lite som ett barn på upptäcktsfärd med färger och former... Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Hej Anne,
    och tack för senast! Det var så härligt att få träffa dig och Lotta igen.
    Vilka fantastiska målningar och vilka färger. Man blir verkligen sugen på att börja måla. Jag gjorde mycket med blyerts (för länge, länge sen..) och sen försvann inspirationen, men just nu är livet fyllt med inspiration och färger igen och jag borde kanske ta fram färgerna och känslorna som finns inom en!
    Allt gott till dig Anne!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Hej Nina.. Jättemysigt med vår lilla våffelstund.. visst är vi ett fint litet kvinnoteam som har mycket att ge varandra och kul att se hur du blommar ut mer och mer. Ja sätt igång och måla.. det är härligt.. Kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig