onsdag 28 juli 2010

Gudinneskolan sommarkurs


Målning av Karin Skoglund

Sommarskolan har vilat lite
Ja som ni märker så har det tidvis inte blivit så mycket fokus på Sommarskolan då det varit så mycket annat som hänt här i Mundekulla, samt att vi haft en så skön och varm sommar och då temat ju har varit att unna oss njutning och glädje så kändes det rätt att vi alla har passat på att njuta av solen och värmen med.

Att älska oss själva är det allra viktigaste!
Nu har jag ny inspiration och mer tid.. så då tänkte jag knyta an till det allra viktigaste igen.. och det är ju att älska oss själva... När vi gör det så fungerar ju allt annat fullkomligt perfekt med... Så imorse har jag ägnat lite tid till min visionsbok och skrivit ner nya härliga affirmationer. Jag läste även i Louise Hayes bok "Du kan hela ditt liv" och fick ännu mer inspiration på att fokusera på självkärlek och det jag längtar efter i livet. Det kändes glädjefullt igen och jag tror att vi då och då behöver påminna oss om vilken kraft det är i våra visioner och att vi kan skapa livet precis så underbart och härligt som vi vill ha det...

Nu .. just idag.. börjar ditt och mitt Nya underbara liv
och det är bara vi själva som kan styra så att det blir så som vi vill och längtar till.. Så älska dig själv.. säg det i spegeln.. tänk det.. se din inre Gudinna ofta och känn att Du är henne!! Ge dig själv njutning och glädje ... Ja nu är sommarskolan på G igen med ny inspiration...häng med.. Kram Anne

Titta gärna in på Karin Skoglunds härliga hemsida och hämta inspiration.
http://www.katrinskoglund.com/tavlor_malningar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig