torsdag 11 juli 2013

Gudinnefestivalen fyller mig fortfarande!

Jag är fortfarande uppfylld av allt det fina vi upplevde på Gudinnefestivalen... och jag får fortfarande tack och underbara meddelande från dem som var med om hur mycket festivalen betydde för dem... 

Jag lovade att berätta mer men jag låter några som var med få göra det istället genom sina fina blogginlägg:

Här skriver Stina Gray i sitt poetiskt vackra blogginlägg..

"I have connected with my inner Goddess more deeply and profoundly than ever before. I feel her presence and know in my heart that I will follow her wherever she leads me. I trust in her. I feel inspired to be my true self and to give my gifts to the world.

Something new is awakening within me. 
I am so thankful for everything the Women’s Festival has blessed me with. So many gifts! "
Läs hela det vackra blogginlägget här.

Gudinnor som strör rosenblad över varandra!

Så här fint beskriver Eva Areskog  sin upplevelse.. 

"Jag hade inga direkta förväntningar och är oerhört glad och tacksam att jag fick så mycket mer än jag hade kunna tänka mig! Det blev som en nystart för mig som inspiratör.
Det var också mycket musik, sång och dans som jag älskar.....
En helg helt i min smak. Så tacksam och glad.....  Åh, detta rika liv – ögonblick för ögonblick!" 
Läs hela det fina blogginlägget och Evas kloka inspirerande tankar  här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig