lördag 26 november 2011

Nu är det dags...

NU ska jag vandra min väg!
Sista helgen för i år på Mundekulla är en yogaretreat, delvis i tystnad... Jag ligger på mattan i det ljusa vackra rummet som jag varit med att skapa i Villa Solhem.. Jag älskar denna vackra ljusa och just nu mycket stilla lokal där vi andäktigt koncentrerar oss på att vara närvarande i varje andetag och i varje rörelse... Så många fina kursledare jag har tagit del av detta året.. men hur fina de än är och hur bra det än är det som de lär ut så känner jag att det är dags nu att vandra min unika väg... och ge ut det Jag är här för att ge.

Jag älskar att dela med mig om Kvinnocirklar!
På eftermiddagen kom det ett gäng kvinnor och hälsade på i Mundekulla. De har skapat en kvinnocirkel med inspiration bland annat från min bok och hade bokat en halvdag med en kvinnocirkel- workshop med mig där jag berättade för dem om Kvinnocirkeln... och höll en kvinnocirkel...  Jag känner hur jag lyser upp.. trivs.... känner mig i mitt esse... Känner att det är det här jag älskar allra mest... det är det här som ger mig mest glädje... Jaaaa det är det här jag är här för att ge och jag mår allra bäst när jag får ge det som är min unika uppgift... Hur bra det än är vad alla andra delar med sig så kommer det en tid i allas våra liv då det är dags att ta de där stegen djupare in på vår egen väg..... och Nuuu känner jag att den tiden är här... Jag ska inte längre delta i andras kurser... Jag ska dela med mig det som jag är här för att ge.... Det ska bli Underbart!!! och vilken fiiiin eftermiddag vi fick. Det är såååå fint att mötas i Kvinnocirklar!

2 kommentarer:

  1. Så fint Anne. Ditt beslut kommer ge dig mer tid till att ge i överflöd av din gåva. Att vandra den väg som du i hjärtat valt. Shine on dear sister och hoppas på att delta i något av dina kommande evanemang. Kärlek och kramar

    SvaraRadera
  2. Varmt tack Pernilla! Ja hoppas våra vägar möts snart igen... och Shine on du med... du har mycket att ge. kram!

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig